REKLAM

Låt inte slumpen avgöra vilken framtid du får. Gör ett webbtest för att se vilket personlighet du har och välj sedan någon av våra utbildningar!


Det kallar jag motsägelsefult.

Som apan som vill att vi ska dricka gainomax istället för att äta en banan. Tror det är bättre för apjävelns regnskog om vi slänger ett bananskal där än om vi slänger en tetrapak.


förut var halebopreklamerna roliga. "det är ganska farligt men vi gör det ändå" Halebop! aha
men vad händer med den nya??!! halebop, i'm surfing tonight and I like it? Säkert fler än jag som byter kanal eller tom springer fram till tv och slår av den för att man inte orkar titta eller höra.


Kan någon snäll själ också förkara för mig hur fan "bueno" reklamen hänger ihop. Den är p samma störighetsnivå som den nya halebop men jag fattar inte ett knyst av den..


Sen finns det mycket bra reklamfilmer eller slogans, jag tyckte alvedons "Bli gravid - slipp mensvärk" inte var så dålig, men den fick bank i rätten. Inte bra!

Eller pandareklamen, en utländsk reklam om pandaost. Slå på youtube, den är verkligen skitknäpp men rolig.



Ja, har man inget bättre för sig så kan man sitta och ringa in reklamer som är roliga alltså. Finns även ett reklamprogram på tv8 som tar upp världens bästa reklamer. riktigt underhållande. bara det att man numer har tv-program som är reklam. vis itter och klagar på tv3 som har reklamavbrott. hur blir det när reklamprogrammen har reklamavbrott. behövs det verkligen då?? tål att tänkas på grabbar och guzzar.


blondinbonden, som snott sitt namn efter en annan känd blondin, så jag utnyttjar henne för reklam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0