Det snöar folks

YES det gör det, 7 cm på 2 timmar är INTE att leka med. var ute och snöröjde till 7. nu är det 7 cm till på vägen! Var kommer det ifrån? himlen..

Jaja, nu håller vi tummarna för volvo och trailer på besiktning imorgon. inte för att topphastigheten förändras utan besiktning men tydligen är det någon lag som säger att det kostar pengar om man inte betalar för att någon ska säga att bilen är ok eller inte. funderar på kort kjol samt kavaj imorgon.. ibland ska man spela ut sin blondinsida för att få som man vill.

Skämt åsido, hela släpet är kirrat, påskjutsbroms, lampor, allt är fixat. Volvo är ju bäst ändå så spillerill liksom.. nej men handbromsvajern är åtdragen. Den var lite sisådär förut faktiskt. Samt nya skivor och belägg fram och bak i höstas. ska fetta in dragkulan imorgon när lastmaskin står och värmer tänkte jag. Måste troligen ut med den innan fem! så det blir rent, så man kommer ut. under förutsättning att man kommer utanför allen sen då. där jag inte röjer. lär nog se fördjävligt ut.. jag menar, jag är ju så jävla mycket bättre än dem där särmiffona som jobbar på kommun och plogar.. ojoj. Snyggare e jag också.. som fan

Dags för sleeepypills och sen hit the sack


And they never got their sodaaaa!!!


blondinbonden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0