Drinkrecept

Hej,
jag är nykterist på heltid, åtta till fem på vardagar, därför skriver jag några recept till efter fem, bara 40 minuter kvar!



Prova en klassisk John Deere, mitt eget påfund till mina föräldrars 50årsdag för några år sedan.'

skiktad shot

först 2 cl midori(melonlikör)
skikta sedan ner 2 cl tequila gold på midorin.


SCHNYGG som få.

Jag hoppas den här shoten blir en klassiker

Fram till baren : 2 John Deere tack
Bartender: ska bli!

Det här är faktiskt, tro mig, jag älskar att skikta shotar, den bästa shoten jag druckit. inte bara namnet är underbart, den är jäkligt god med tequilans styrka och midorins lite sötare smak. Det luktar klassiker här grabbar och tjejer.


Blondinalkise**host** jag menar bonden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0