Labradorer

Är ju väldigt trevliga och söta, har själv en labrador. Nova heter hon en svart tik på 5 år i juni. Ja hon är världens gulligaste, så som alla säger om sitt djur. Utom om jag till min häst, "Fan du ser ut som ÅSNA Bosse!"

Diskussion för två dgr sen.
Häst: öronen strukna bakåt, tänderna skallrar.
Jag: Hehe, vad arg den ser ut, är du sur "hästen"?
Ägare: (både irriterad och överlägset) NEJ det här är den snällaste hästen i hela världen!
Häst: öronen strukna bakåt
Ägare: Verkligen världens snällaste häst
Häst: nafsar i ägaren
Ägare, (utan att bry sig): Hon skulle inte göra en fluga förnär.
Jag: (har väl slutat lyssna när ägaren öppnade käften.): mhmm


ja, hästfolk alltså

Nu tillbaka till Labradorer! det finns gula labbar, svart labbar, bruna labbar och... finns det fler tänker du?! japp titta här..



Vi hörs


Blondinbonden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0