VOLVO

Ja, tur att man kör Volvo i den här halkan

Tur att vi i Sverige har Volvo eftersom vår tidigare ingenjörskonst inte varit något att skryta med direkt. Kolla på regalskeppet Vasa, Sverige visar upp sitt största misslyckande hittils på ett museum. När jag säger hittils syftar jag på att Volvo ju inte är svenskt längre... Om möjligt ett ännu större misstag...

Varför Volvo 745/945

- Bra dragbil
- Bakhjulsdrift
- Man kan köra volvodunk när man åker genom centrum så att alla 14-15åriga tjejer vänder sig om.
- Lägg till sjysta dubbdäck,snökedjor och några frontvikter i bakluckan och bilen går genom allt
- Inte så JÄVLA MYCKET FUCKING DÅLIG JÄVLA elektronik som går sönder
- Startar ALLTID
- Stor bagagevolym, blir ännu större med nedfällt baksäte, "Hallå i rymden!" typ
- Man hittar alltid ett samtalsämne eller något gemensamt eftersom volvo äger allt annat så jävla hårt.


Negativt:
- Betyder?
- Bilarna görs inte längre
- Skulle vara fyrfaldigt sexigare med td i alla dessa bilar.


Och angående Mikela, som hon vill kallas:
Hon blev glad och kände sig hedrad av min dikt. Och Mickan, ja, du är örnen här och jag är så glad att du äntligen har accepterat mig. Därför ställer jag denna fråga offentligt. Det är förståss lite nervöst för mig men jag ställer den ändå. Får jag vara blåmes i ditt gäng?


/Blondinbonden







-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0